GAAAH!!!!!

Nu sitter man här i Östersund. och så många tankar som jag har nu,
har nog inte svävat runt i min skalle förr.

Jobbigt saker och ting kan vara, hmm. ojjojjjoj. även att det kan vara det rätta, så är det AS jobbigt,
känns som att lämna allt bakom sig, de nära och kära. allt!
Jaa. om jag ska vara ärlig, så känns det som att jag måste bli en HELT
ny person, kanske inte utsidan, men insidan. för att det här ska gå över.

Jaa, de är inte roligt. men men, man får vell försöka vara stark, och hålla ihop sig ändå.
hoppas på att ni får det bra.

Nu ska jag hoppas på att min kompis Alex vaknar, det är han jag är och hälsar på nu,
och vi ska till stan (östersund) idag.
Jag ska köpa en tröjja för jag tog inte med mig nån hit, och sedan så behövde jag en ny.



ÄLSKAR ER DJUPT I MITT HJÄRTA!


Kommentarer
Postat av: caroline

Men vad du är sööt.....
Du VET att vi tycker om dig också! -Visst? Men du vet även varför det måste bli så här.... Alldeles för många faktorer. Och VI vill att du ska må bra.
Det vill vi.....
Och det kommer du så småningom att göra och förhoppningsvis förstå.
Livet har många motgångar.....
För att du ska inse och förstå när dina framgångar kommer..
-Bit ihop och kämpa, Emil!!!! Det är det värt! jag lovar. Många famnar med kramar ifrån Carro!

2007-10-31 @ 15:19:48
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Sofie

Ha så skoj i Östersund & hoppas att dina tankar klarnar så du mår bättre! Kram från din kusin Sofie

2007-10-31 @ 17:07:24
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: moster

älskade unge,vi vill alla att du ska må bra och hur det än blir så har du oss . Vi älskar dig .Kram

2007-10-31 @ 21:08:02
Postat av: matilda

det kanske inte betyder så mycket men jag finns ALLTID här!

2007-11-06 @ 22:32:44
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0