Hejsan alla!

jaa, nu har man vait dum i några dagar, inte vart på skolan på 3dagar, men men,
I måndags var jag en sväng hem och hälsade på caroline och daniel,
fast de va bara Caroline och lilla söta Gry hemma.
Så jag var där till kvällen och Daniel och barnen kom hem till middan.
Så vi åt lite och senare på kvällen tittade vi på The Rock, men alla utom jag somnade. haha

Igår var jag hemma hos pappa, for och hämtade en sak hos caroline och
efter de for jag till mormor och morfar och var där tills, hmm. jaa.. 7 ungefär.
 Då kom pappa och hämtade mej och jag for hem och satte mej vid datorn.

Idag. har jag varit hemma och sedan tog jag en hörtig lite promenad till moster Ywonne.
Nu har vi ätit. och jag ska vell hem snart.
För då, ska jag leta efter en Photoshop skiva och ett telia kort.
Som jag ska leverera vidare till Carro så hon kan fixa lite. hihi =)

HA DE BRA ALLA! Cya!

Kommentarer
Postat av: Daniel

tja lillen kollade om du skrivit något nytt ha de.

2007-11-07 @ 16:30:32
Postat av: moster

ja det var så kul att du kom lillgubben

2007-11-10 @ 15:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0