Hej hej.

Ja idag vaknade man halv 7 men somnade om så jag vaknade igen kl 9typ av att telefonen ringde.. då klev jag upp, fikade lite och så, sedan bytte jag och glenn olja i crossarna. och drog sedan till glenn. åt lite, och sedan for vi och handla. kom tillbaka till glenn, och tittade på film.. sedan for jag hem, till daniel och caroline, och nu sitter jag här. och ska snart hem =( trååååkigt.. men men, skola imorrn då.. inte kul alls de..

ajja.. sov gott alla.. eller så hörs vi kanske senare.

PUSS OCH KRAM <3


Kommentarer
Postat av: caroline

Du kommer nog att sova gott hemma å, ska du se!! =)
-Slipper ju soffan!! =)
Kram

2007-11-05 @ 19:35:12
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: faster

vilken fart det är på dig,du hinner med mycket det.Kul att du skriver.Pöss,pöss

2007-11-07 @ 11:38:36
Postat av: Emil

Caroline: nej, jag sover bättre på soffan. =) så de så!

Faster: haha, jaa. vissa dagar gör man ju de =)

2007-11-07 @ 16:13:37
URL: http://SirBogevik.blogg.se
Postat av: moster

ja det ska ju va moster å inte faster hihi

2007-11-10 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0