Gårdagen,

Igår var jag och jobbade, sedan kom jag hem och åt lite och stack sedan till ywonne, jag och sofie tog oss en sväng med hästarna.. sedan när vi kom hem till ywonne igen så kom mormor och morfar så jag fick visa när jag red.

Mormor: Du ser jätte stilig ut när du sitter på hästen. (haha) gullig hon är. =)

sedan så fixade vi lite med hästarna inne i stallet och efter det gick vi och fikade, efter mormor och morfar hade åkt så for jag, ywonne och sofie till fränsta en sväng. och när vi kom tillbaka så spelade vi lite kort. Hade en jätte rolig dag.

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja vi hade verkligen trevligt :-)

2007-07-25 @ 13:39:47
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Emil

yeeaaaah, måste fixa nå kul till helgen, fredag har vi ju båda fullbokat typ, men på lördag å söndag då? vad har du för dej då?

2007-07-25 @ 16:12:10
URL: http://sirbogevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0